Translate

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Δευτέρα δημοτικού

   . Μετά από ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι και μια δύσκολη πρώτη σχολική χρονιά καθώς τα πρωτάκια έμαθαν να γράφουν και να διαβάζουν, τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα ξανά με το σχολείο και τα θρανία.
Τι συμβαίνει στη Δευτέρα τάξη;
Αφού τα παιδάκια σας κατάφεραν με επιτυχία να μάθουν ανάγνωση και γραφή, τώρα τα πράγματα για αυτά θα δυσκολέψουν λίγο. Θα πρέπει να μάθουν ορθογραφία και πολλαπλασιασμό. Συνήθως η Δευτέρα τάξη είναι μία εύκολη τάξη μιας και τα παιδιά εξασκούνται σε αυτά που έμαθαν στην Πρώτη Δημοτικού και διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στην ορθογραφία όπου αναφέραμε πιο πριν και στις αριθμητικές πράξεις.
Τι θα μάθει στην Δευτέρα Δημοτικού;
Θα βελτιώσει την αναγνωστική τουικανότητα
Τα παιδιά θα πρέπει να διαβάζουν καθαρά, να σταματούν στις τελείες και η φωνή τους να ακολουθεί το ρυθμό της πρότασης με τα κόμματα και τους τόνους. Θα μάθει να σταματά όπου πρέπει, να δίνει έμφαση όπου πρέπει και να τονίζει όπου πρέπει.
Θα μάθει ορθογραφία
Το παιδί σε αυτή την τάξη δεν θα μάθει μόνο να γράφει λέξεις αλλά ότι πρέπει να τις γράφει σωστά. Οι εκπαιδευτικοί στη Δευτέρα Δημοτικού δίνουν έμφαση στην ορθογραφία όπου ελέγχουν καθημερινά.
Θα μάθει να γράφει μια ολόκληρη παράγραφο
Από τις προτάσεις που έμαθε να γράφει στην πρώτη τάξη του Δημοτικού, σε αυτή την τάξη το παιδί σας θα μάθει την ομορφιά της παραγράφου. Θα μπορέσει να συνδυάσει σωστά τα ρήματα ενώ θα μάθει να αναγνωρίζει τα δομικά συστατικά μιας πρότασης.
Θα μάθει πολλαπλασιασμό
Αφού το μικρό σας έχει μάθει να κάνει πρόσθεση και αφαίρεση, φέτος θα μάθει πολλαπλασιασμό. Μέχρι το τέλος της χρονιάς το παιδάκι σας θα έχει μάθει να πολλαπλασιάζει όλους τους αριθμούς μέχρι το 10.
Πώς μπορεί όμως ένας γονιός να βοηθήσει το δευτεράκι του;
  • Ζητήστε του να γράφει αντί για εσάς τη λίστα για τα ψώνια
  • Διορθώνετε τα λάθη του στην ορθογραφία χωρίς φωνές. Λάθη θα γίνονται και τα παιδιά με απλή εξάσκηση και επανάληψη θα τα μάθει όλα.
  • Μην του βάζετε δύσκολα όταν διαβάζετε μαζί τα μαθήματα του πολλαπλασιασμού και της αφαίρεσης. Προσπαθήστε το αποτέλεσμα να μην ξεπερνάει το 100 ώστε να μην το μπλέξετε.
  • Βάλτε του προβλήματα από την καθημερινότητά σας. Θυμόσαστε πώς τα κάνετε εσείς στην ηλικία τους; «Έχουμε πάει στον μπακάλη. Του ζητήσαμε 10 μήλα αλλά στο δρόμο για το σπίτι φάγατε τα 2. Πόσα έχετε τώρα;»
  • Φροντίστε να διαβάζει σε ήσυχο περιβάλλον ώστε να μην του αποσπά τίποτε την προσοχή!


Πηγή: http://www.mothersblog.gr/o-kosmos-toy-paidioy/item/30324-deftera-dimotikoy-pos-tha-voithisete-to-paidi-sas#ixzz3n869dGjo

Περί μαθησιακών δυσκολιών: Άσκηση: Τι, ποιος, πού, πότε, γιατί:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου