Το νέο μας δημιούργημα είναι η αντίδραση ενός ζώου όταν πλησιάζει κάποιος εχθρός . Τα παιδιά έφτιαξαν μια κατασκευή και της έβαλαν αισθητήρα κίνησης οπότε αυτή βγάζει έναν ήχο (πρόγραμμα scratch) όταν αντιλαμβάνεται ότι κάτι πλησιάζει.
Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021
Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021
Παρατακτική-Υποτακτική σύνδεση των προτάσεων, Ασύνδετο σχήμα
http://kiklos-dhmotiko.blogspot.com/2013/10/blog-post_6.html
Οι παρατακτικοί σύνδεσμοι χρησιμοποιούνται για να συνδέσουν λέξεις, φράσεις ή προτάσεις. Γενικά, ενώνουν κύριες προτάσεις μεταξύ τους ή εξαρτημένες προτάσεις μεταξύ τους (παρατακτική σύνδεση).
π.χ. Ο Ορέστης στεκόταν πολλή ώρα και χάζευε τις βιτρίνες.
Έψαξε όλο το σπίτι ,αλλά δεν το βρήκε πουθενά.
Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021
#SaferInternetDay-3ο Δημοτικό σχολείο Πύργου
Τη φωνή τους ένωσαν σήμερα – Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021- χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης που διοργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ITE σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» εορτάστηκε φέτος για 18η συνεχόμενη χρονιά σε πάνω από 170 χώρες στον κόσμο η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021 που διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο INSAFE/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδειχθούν οι θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να διερευνηθεί ο ρόλος που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Την ευθύνη οργάνωσης του εορτασμού στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας που σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο διοργάνωσε διαδικτυακή εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 25.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί.
Ενώσαμε και εμείς τις φωνές μας μιλώντας για την ασφάλεια στο διαδίκτυο και τους κινδύνους που αυτό κρύβει.
Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021
Η ρομποτική στο 3ο Δημοτικό σχολείο Πύργου Στ΄- etwinning
Η εκπαιδευτική ρομποτική θεωρείται ως σχέδιο διεπιστημονικής δραστηριότητας κυρίως στην επιστήμη, τα μαθηματικά, την πληροφορική και την τεχνολογία, προσφέροντας σημαντικά νέα οφέλη στην εκπαίδευση και γενικότερα σε όλα τα επίπεδα [1][2]. Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια ισχυρή και ευέλικτη διδασκαλία μάθησης που ενθαρρύνει τους/τις μαθητές/τριες να κατασκευάσουν και να ελέγξουν τα ρομπότ χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες γλώσσες προγραμματισμού([3]). Η Εκπαιδευτική Ρομποτική προάγει έναν ευχάριστο τρόπο μάθησης, ενώ παράλληλα προωθεί τα κίνητρα των παιδιών, την συνεργασία, την αυτοπεποίθηση και τη δημιουργικότητα [4][5][6]. Πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι τα προγράμματα ρομποτικής παρέχουν μια πολύτιμη διαδρομή για την αύξηση του ενδιαφέροντος των παιδιών και τη συμμετοχή τους στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEM), ενώ τα παρακινούν να ακολουθήσουν μια σταδιοδρομία σε έναν από αυτούς τους τομείς.
Πηγή: https://el.wikipedia.
Το ταξίδι μας στην ρομποτική ξεκίνησε πέρσι με δειλά βήματα και φέτος τα παιδιά πραγματικά το απολαμβάνουν!!! Η παρέα μας μεγάλωσε μια και είμαστε περισσότερα παιδιά αλλά αυτό δεν τα εμπόδισε να προσαρμοστούν και να δημιουργήσουν τις ομάδες τους βοηθώντας ο ένας τον άλλο όποτε αυτό χρειαζόταν. Απολαμβάνουν το μάθημα και προσπαθούν μέσα από τις κατασκευές τους να βρουν λύσεις και να προγραμματίσουν τις κατασκευές τους. Το παραπάνω video είναι μια μικρή προσπάθεια να αναπαραστήσουμε το νεαρό βάτραχο πριν ολοκληρωθεί μέσα στα πλαίσια του έργου μας στο etwinning