Συνεχίσαμε και αυτή την εβδομάδα με τα γραμματάκια μας φτάνοντας στο Κκ και δουλεύοντας περισσότερο προτάσεις και μπερδεμένες λεξούλες που τα παιδιά πρέπει να τις βάλουν στη σωστή τους σειρά.Είναι μια δραστηριότητα που δυσκολεύει τα παιδιά αλλά μετά από αρκετά παραδείγματα τώρα καταφέρνουν να φτιάχνουν μόνα τους προτάσεις, πράγμα που με κάνει πολύ περήφανη για τους μαθητές μου!!!Έτσι σταματήσαμε πια να γράφουμε λέξεις στο χαρτί του μέτρου και τώρα κάθε παιδί που σηκώνεται γράφει τη δική του πρόταση.Μερικές φορές αυτό είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας.Σήμερα για πρώτη φορά κάποια παιδιά έφτιαξαν προτάσεις και με την γραμματοσειρά μας.
Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε και με το βιβλίο του γράμματος και του φτιάξαμε ένα όμορφο εξώφυλλο ενώ στο εσωτερικό του χρησιμοποιήσαμε εφημερίδες και κολλήσαμε τις λεξούλες που είχαν μέσα το νέο γράμμα.Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και η τάξη γέμισε εφημερίδες.Να λοιπόν και κάποιες λεξούλες που κολλήσαμε
Όσο για τα μαθηματικά ασχοληθήκαμε με το μεγαλύτερο ,μικρότερο και ίσο.Φτιάξαμε τον "Φαγανούλη" που με το στόμα του τρώει πάντα το μεγαλύτερο.Τα παιδιά το κατάλαβαν αμέσως και έπαιξαν και με τους "Φαγανούληδες"που τους έφτιαξα.
Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε και με το βιβλίο του γράμματος και του φτιάξαμε ένα όμορφο εξώφυλλο ενώ στο εσωτερικό του χρησιμοποιήσαμε εφημερίδες και κολλήσαμε τις λεξούλες που είχαν μέσα το νέο γράμμα.Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και η τάξη γέμισε εφημερίδες.Να λοιπόν και κάποιες λεξούλες που κολλήσαμε
Όσο για τα μαθηματικά ασχοληθήκαμε με το μεγαλύτερο ,μικρότερο και ίσο.Φτιάξαμε τον "Φαγανούλη" που με το στόμα του τρώει πάντα το μεγαλύτερο.Τα παιδιά το κατάλαβαν αμέσως και έπαιξαν και με τους "Φαγανούληδες"που τους έφτιαξα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου