Φωτογραφίες παλιές που μας δείχνουν τις δυσκολίες των παιδιών εκείνης της εποχής να μάθουν γράμματα αλλά και το πείσμα τους ενάντια σε όλα αυτά.
Τα κείμενα και οι εικόνες σε αυτό το μάθημα προβλημάτισαν τα παιδιά γιατί ζούμε σε μια καταναλωτική κοινωνία και τους φάνηκε περίεργο με ένα μολύβι αυτά τα παιδιά να βγάζουν όλη την χρονιά και να αναγκάζονται να αγοράζουν τα βιβλία τους.
Τα σημαντικότερα γραμματικά φαινόμενα του κειμένου είναι να μπορούν τα παιδιά να βρίσκουν το υποκείμενο σε μια πρόταση χρησιμοποιώντας την ερώτηση ¨ποιος¨ή ¨ποιοι¨?
Στο τετράδιο εργασιών γράψαμε ουσιαστικά και ρήματα σχετικά με το σχολείο και φτιάξαμε απλές προτάσεις για να καταλάβουν τα παιδιά την σημασία του ρήματος και του υποκειμένου .
Υ Ρ
π.χ. Η Ελένη σβήνει.
Στη συνέχεια κάναμε τις ερωτηματικές λέξεις και πότε αυτές παίρνουν τόνο.Μην ξεχνάμε και το ¨πού και πού¨ πώς και πώς¨ που παίρνουν τόνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου