Διαβάσαμε αυτό το διασκεδαστικό απόσπασμα και συζητήσαμε με τα παιδιά για το κόλπο των διδύμων να αλλάζουν τάξεις και το μάθημα που έπρεπε να πάρουν για να καταλάβουν το λάθος τους.Έχουμε κάνει τις παραγράφους και στα δύο πρώτα σκέφτομαι και γράφω επιμένω στα παιδιά να γράφουν σωστά. Σκοπός φέτος είναι να πλουτίζουν τις παραγράφους με περισσότερες προτάσεις και να φτιάχνουν κατ΄επέκταση και μεγαλύτερα κείμενα.Τα επόμενα σκέφτομαι και γράφω θα γίνουν στο σχολείο για να δούμε και τις δυνατότητες των παιδιών.
Τα γραμματικά φαινόμενα αυτής της ενότητας είναι να αναγνωρίζουν τα παιδιά τους δύο αριθμούς ενικό και πληθυντικό, να ξεχωρίζουν το οριστικό άρθρο και να βρίσκουν την πτώση του ουσιαστικού ή του επιθέτου που συνοδεύει και να μπορούν να φτιάξουν οικογένειες λέξεων.
Καλό είναι τώρα να εμπεδώνουμε την γραμματική του μαθήματος για να μην έχουμε κενά αργότερα.Δεν με ενδιαφέρει να αποστηθίσουν κανόνες (αυτό απαγορεύεται) αλλά να μπορούν να αναγνωρίσουν τα ουσιαστικά μέσα σε ένα κείμενο.Αύριο θα συνεχίσουμε στο επόμενο μάθημα που θα γίνει μαζί με το Ανθολόγιο γι αυτό καλό είναι να έχουν και τα δύο βιβλία. Έχουν γίνει αλλαγές στην ύλη της γλώσσας και των μαθηματικών γι αυτό θα δείτε κάποιες ασκήσεις να τις παραλείπουμε ή να τις κάνουμε προφορικά.
Το λεξικό που είχαμε και τις προηγούμενες χρονιές πρέπει να το φέρουν τα παιδιά στο σχολείο γιατί το χρειαζόμαστε σε κάποια μαθήματα.
Όσο για τα μαθηματικά κάθε μέρα θα κάνουμε επανάληψη κάποια από τις προπαίδειες , την επόμενη μέρα θα τις έχουμε επανάληψη όλες από την αρχή και θα τις γράφουμε ή θα κάνω ερωτήσεις σε όλα τα παιδιά .Οι προπαίδειες πρέπει φέτος να εμπεδωθούν κι εδώ θέλω την βοήθειά σας.Αυτό που με κόπο χτίζω εγώ το πρωί εσείς πρέπει να το σταθεροποιήσετε το απόγευμα .Δεν αρκεί να σας πει μόνο την προπαίδεια με την σειρά αλλά και ανακατεμένη.
Αύριο θα κάνουμε την δεύτερη επανάληψη με τις εξής προπαίδειες 2,3,4,5,6,7 και 10
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου