Αυτά λοιπόν είναι τα δύο άρθρα που ξεκινήσαμε να τα δουλεύουμε στην τάξη έτσι ώστε τα παιδιά να τα γνωρίζουν και να τα έχουν κατανοήσει .Αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε παραδείγματα και να ξεχωρίσουμε πότε μιλάμε για κάτι συγκεκριμένο π.χ.
ο Κώστας
η Αγγελική
το θρανίο
ή για κάτι αόριστο που δεν το γνωρίζουμε ,ούτε ξέρουμε το όνομά του
π.χ. ένα αγόρι
ένα κορίτσι
ένα θρανίο (οποιοδήποτε)
ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα επιρρήματα και αυτό έγινε μέσα από την περιγραφή της τάξης μας που κάναμε.Αβίαστα τα παιδιά χρησιμοποίησαν το πάνω,κάτω,δίπλα,μέσα έξω....
Όταν τελείωσαν τους είπα ότι όλες αυτές οι λεξούλες ονομάζονται τοπικά επιρρήματα γιατί μας δείχνουν τον τόπο και συνήθως απαντούν στην ερώτηση "Πού"?
νννν
Την επόμενη μέρα ασχοληθήκαμε με την περιγραφή της τάξης μας ,γραπτά όμως αυτή τη φορά.Τα παιδιά πρέπει να καταλάβουν ότι όταν περιγράφουν ένα χώρο πρέπει να ακολουθούν μια συγκεκριμένη σειρά και όχι μια πάνω μια κάτω μια αριστερά και μετά πάλι πάνω γιατί έτσι το γραπτό τους δεν έχει μια δομή .
Ό
Σ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου