Πιστεύω ότι τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα μέσα από το παιχνίδι και την δημιουργία. Έτσι αποφασίσαμε στο μάθημα της Μελέτης στην ενότητα που περιγράφει τα στοιχεία που έχει ένας ορεινός,
ένας πεδινός και ένας παραθαλάσσιος τόπος να τον αναπαραστήσουμε μέσα από ένα κουτί παπουτσιών και πλαστελίνες που έφεραν τα ίδια τα παιδιά. Πάντα χωριζόμαστε σε ομάδες και αυτό ήταν μια καλή ευκαιρία να συμμετέχουν στο ομαδικό παιχνίδι μας και τα δύο προσφυγάκια της τάξης μας που δεν ξέρουν καθόλου αγγλικά και η επικοινωνία μας είναι μέσα από την μετάφραση του υπολογιστή. Τα κορίτσια ανέλαβαν τον παραθαλάσσιο τόπο και συγκεκριμένα έναν νησιωτικό τόπο που είναι το αγαπημένο μέρος μιας μαθητριάς μας που ήρθε με μεταγραφή από την Ρόδο
Όλοι κατασκεύαζαν και κάτι και μπορώ να σας πω ότι ο τόπος τους είχε όχι μόνο τα στοιχεία που μας έλεγε η Μελέτη αλλά και μια γιαγιά που έκανε ηλιοθεραπεία , βάρκες και σουβλάκια....
Από της άλλη τα αγόρια έφτιαξαν ένα ορεινό τόπο με καταρράκτες ,ποτάμια και έναν ορειβάτη που ανέβαινε στον Όλυμπο κρατώντας την ελληνική σημαία...
Τώρα στο μάθημα της ιστορίας χρησιμοποιήσαμε την μέθοδο του Lapbook και όταν ολοκληρώσαμε τους θεούς του Ολύμπου ,το κάθε παιδί διάλεξε το θεό που του άρεσε και μέσα από πολύχρωμα χαρτόνια και διάφορα χαρτάκια και ζωγραφιές μας έδωσε τα πιο σημαντικά στοιχεία που αφορούν την θεότητα που ήθελε να παρουσιάσει.
Τα παιδιά παρουσίασαν τις κατασκευές τους και μίλησαν για την δουλειά τους.
Μαθαίνουμε παίζοντας .... νομίζω ότι έτσι είναι καλύτερα ,δεν συμφωνείτε?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου