Translate

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Παγωτά και δωράκια



Δεν μπορείτε να φανταστείτε την ευτυχία που κρύβεται  μέσα στις παιδικές φατσούλες όταν απολαμβάνουν ένα παγωτό.Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο καλοκαιρινό δώρο για παιδιά γι αυτό και σήμερα χωρίς δεύτερη σκέψη αποφάσισα να τους χαρίσω ένα παγωτό χωνάκι για να αποχαιρετήσουμε γλυκά την σχολική χρονιά που πέρασε. Τα "μουστάκια" σήμα κατατεθέν της απόλαυσης ενός παγωτού γέμισε όλα τα παιδικά προσωπάκια.




Παγωτά δεν φάγαμε μόνο σήμερα μα και την Παρασκευή μια και η μητέρα του Δημήτρη Κ. ,η κ. Εύη μας κέρασε παγωτά που τα παιδιά έφαγαν με λαιμαργία μια και ήταν η τελευταία ώρα και λίγο η ζέστη λίγο η πείνα δεν έμεινε ξυλάκι για ξυλάκι.





Η κ. Εύη όμως μας έφτιαξε και όμορφα καλοκαιρινά δωράκια  που ο Δημητράκης με χαρά μοίρασε στους συμμαθητές του.









Καλό καλοκαίρι παιδιά μου!Κυρία Εύη σας ευχαριστούμε!

Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Επεράσαμε όμορφα, όμορφα , όμορφα...

Ήταν ένα όμορφο και ζεστό απόγευμα Σαββάτου και τα πιτσιρίκια χάρηκαν τον ήλιο και την θάλασσα. Εμείς οι μαμάδες και δασκάλες χαρήκαμε το καφεδάκι μας δίπλα στη θάλασσα με ωραία κουβεντούλα και καλή παρέα                                                                                                                      Η ανυπομονησία των μικρών κολυμβητών ήταν μεγάλη από το πρωί  και μετρούσαν την ώρα και την στιγμή που θα έβρισκαν τους φίλους τους στην παραλία.Έπαιξαν ρακέτες , μπάλα , έσκαψαν πηγάδια στην άμμο και έπαιξαν μπουγέλο.Γενικά όλοι τα περάσαμε υπέροχα και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου!













Να με συγχωρήσουν τα παιδιά που ήρθαν αργότερα και δεν τους έβγαλα φωτογραφίες  αλλά η κουβεντούλα ήταν γλυκιά...

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

beach party στο Banana



Το Σάββατο το απόγευμα οι Δευτέρες (Β1 ,Β2) και το Δ2 αποχαιρετούν την σχολική χρονιά με ένα beach party  στην παραλία του Κατακόλου. Τα παιδιά πρέπει να συνοδεύονται από κάποιον ενήλικα και μπορούν να κάνουν μπάνιο στη θάλασσα .Μπορούν να φέρουν τα κουβαδάκια τους ,τις μπάλες τους ,τις ρακέτες και ό,τι άλλο παιχνίδι θέλουν .Εμείς οι μεγάλοι θα κάτσουμε στο cafe Banana ( η κατανάλωση των αναψυκτικών βαραίνει τον καθένα ξεχωριστά). Φροντίστε να έχετε μια αλλαξιά ρούχα για τα παιδιά που θα κάνουν μπάνιο στη θάλασσα και φυσικά τις πετσέτες τους.Σας περιμένουμε εσάς και τα παιδιά σας να διασκεδάσουμε δίπλα στο κύμα...

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Επίσκεψη Β1 3ου Δημοτικού σχολείου Πύργου στην έκθεση ζωγραφικής

Με χαρά είδαμε στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας "ΠΑΤΡΙΣ" την επίσκεψη που κάναμε στην έκθεση ζωγραφικής  στο ΤΕΙ Πύργου με θέμα  "Παίρνω ένα ποδήλατο". Η χαρά είναι ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των παιδιών που ποζάρουν με καμάρι μπροστά στο φακό.Θα ήθελα να ευχαριστήσω την κ. Έφη και την κ. Γεωργία για τις όμορφες δράσεις και την  ξενάγηση που μας έκαναν στον χώρο!

Παίρνω ένα ποδήλατο



Στο ΤΕΙ Πύργου λειτουργεί έκθεση ζωγραφικής με θέμα  ¨Παίρνω ένα ποδήλατο" και φυσικά το τμήμα μας δεν θα μπορούσε να απουσιάσει από την όμορφη αυτή δράση. Στην είσοδο του κτιρίου μας περίμεναν η κ. Έφη και η Κ Γεωργία που μας ξενάγησαν στους χώρους και μας βοήθησαν να φτιάξουμε και τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής.
   Στην  αρχή τα παιδιά χωρίστηκαν σε δυο ομάδες και οι κυρίες ανέλαβαν να εξηγήσουν στα παιδιά τους πίνακες, να δουν τα συναισθήματα που προκαλεί κάθε πίνακας στα παιδιά αλλά και να δώσουν δικούς τους τίτλους σε κάποιους.











Τα παιδιά επίσης είχαν την ευκαιρία να δουν διάφορα είδη ποδηλάτων την στολή τα κράνη που πρέπει να φοράνε και άλλα εξαρτήματα που αφορούν το ποδήλατο.





      Αφού τελείωσε η ξενάγηση έπαιξαν παιχνίδια παρατηρητικότητας με βάση τους πίνακες που είχαν δει.





                                                                                                                                                    Τέλος με την καθοδήγηση της κ. Έφης και κ. Γεωργίας που ασχολούνται με την ζωγραφική τα παιδιά έφτιαξαν τα δικά τους έργα και τα κρέμασαν για να τα θαυμάζουν όλοι!