Translate

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Φυτεύω παραδοσιακούς σπόρους-3ο Δημοτικό σχολείο Πύργου


Σήμερα είχαμε την τύχη να έχουμε στο σχολείο μας την κ Όλγα Βενιζέλου Ρουβά ,υπεύθυνη της ομάδας Παραδοσιακών σπόρων Πύργου που μίλησε στα παιδιά για την αξία και την σημασία που έχουν οι παραδοσιακοί σπόροι στη ζωή μας. Μαζί της ήταν και η υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων κ. Ευγενία Ηλιοπούλου  που μας είπε λίγα λόγια για την καλεσμένη μας.
 Τα παιδιά μέσα από μια ταινία είδαν ότι τα υβρίδια δεν αποτελούν λύση στο πρόβλημα της γεωργίας 
και όλοι μας πρέπει να στραφούμε στα παραδοσιακά γεωργικά προϊόντα που μόνο μέσα από τους παραδοσιακούς σπόρους μπορούμε να πάρουμε.Είδαμε ότι μέσα από την ανακύκλωση μπορούμε να φτιάξουμε τα δικά μας θερμοκήπια ,ποτιστήρια και να καλλιεργήσουμε με απλά υλικά τα αγνά σποράκια που μας χάρισε απλόχερα η κ. Όλγα


Κάθε παιδί έφυγε από το σχολείο με ένα σακουλάκι σποράκια και το κυπελλάκι του με τα ντοματάκια που φύτεψε μαζί με την κ. Όλγα.Ευχαριστούμε την Ομάδα παραδοσιακών σπόρων και ιδιαίτερα την κ. Όλγα που αφιλοκερδώς και με πολύ κέφι βοηθάει να σωθούν οι ΠΡΩΤΟΙ αυτοί σπόροι και τους μοιράζεται μαζί μας.


Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Όχι στο bullying

Αποτέλεσμα εικόνας για όχι στο μπούλινγκ
6 Μαρτίου ημέρα αφιερωμένη στην καταπολέμηση της σχολικής βίας! Ένα φαινόμενο που έχει κάνει την εμφάνισή του τα τελευταία χρόνια αλλά και που έχει παρεξηγηθεί αρκετά.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΚΕΛΣΟ (Antibullying) - ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ:
Δεν πρέπει να τρομάζουμε τα παιδιά γιατί τα πειράγματα δεν είναι εκφοβισμός.
Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο: Ενδοσχολική Βία: "ΚΑΤΑΔΙΔΩ - ΑΝΑΦΕΡΩ" (tattling - reporting):

Πρέπει τα παιδιά να μάθουν να διαχειρίζονται το θυμό τους γιατί είναι ένα φυσιολογικό συναίσθημα
συναισθηματική αγωγή στο νηπιαγωγείο - Αναζήτηση Google:
αλλά να μην ανέχονται κάτι που γίνεται επανειλημμένα και τα κάνει να νιώθουν άσχημα.
Αποτέλεσμα εικόνας για όχι στο μπούλινγκ
Έτσι κι εμείς σήμερα φτιάξαμε την αφίσα της φιλίας με τα χέρια των παιδιών που είναι ενωμένα και είπαμε ΝΑΙ στη φιλία και ΟΧΙ στη βία

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Εκδρομή στα Καλάβρυτα

Αποτέλεσμα εικόνας για καλάβρυτα ιστορίαΤην Παρασκευή πήγαμε με το σχολείο μας την πρώτη μακρινή εκδρομή για τα μικρούλια μου στα Καλάβρυτα.Ο ενθουσιασμός τους ήταν μεγάλος καθώς και η αγωνία των γονιών τους που πρώτη φορά τα παιδάκια τους θα έπαιρναν μέρος σε μια τόσο μεγάλη εκδρομή. Ξεκινήσαμε με πολύ κέφι και τραγούδια με σκοπό να πάρουμε τον οδοντωτό από το Διακοπτό  και αφού σταματήσαμε για λίγο στο Αίγιο φτάσαμε γεμάτοι ενέργεια στον όμορφο σιδηροδρομικό σταθμό. Η διαδρομή πραγματικά μαγευτική γοήτευσε τα παιδιά τα οποία δεν σταμάτησαν λεπτό τις φωτογραφίες ενώ τα επιφωνήματα θαυμασμού και φόβου ακουγόντουσαν σε όλα τα βαγόνια.
Αποτέλεσμα εικόνας για διακοπτό οδοντωτός

Αποτέλεσμα εικόνας για οδοντωτός καλαβρύτων
Φτάνοντας στα Καλάβρυτα μας περίμενε το λεωφορείο μας με τελικό προορισμό το χιονοδρομικό.
 Σχετική εικόνα
Τα παιδιά ξεχύθηκαν στο χιόνι και αφού νοικιάσαμε έλκηθρα ,ένα για κάθε τάξη τα παιδιά χαρούμενα άρχισαν να κατεβαίνουν την χιονισμένη πλαγιά μέσα σε γέλια και πολλές τούμπες στο χιόνι.





Κάναμε αγγελάκια στο χιόνι


και με κάποια παιδιά αφού παίξαμε χιονοπόλεμο, φτιάξαμε και έναν μικρό χιονάνθρωπο!


Η μέρα ήταν ηλιόλουστη και τα παιδιά χάρηκαν το χιόνι χωρίς μπουφάν και αφού έγιναν μούσκεμα από το πολύ παιχνίδι μπήκαμε γρήγορα στο λεωφορείο για να αλλάξουν τα παιδιά με ρούχα που είχαν φέρει μαζί τους.Όταν τελείωσαν πήραμε το δρόμο προς τα Καλάβρυτα για φαγητό και βόλτα.Τα παιχνίδια στο χιόνι άνοιξαν την όρεξη των παιδιών που καταβρόχθισαν το φαγητό τους με γρηγοράδα και έτρεξαν μετά στα μαγαζιά για να ψωνίσουν αναμνηστικά γι αυτά και τους γονείς τους.
Κουρασμένοι αλλά και γεμάτοι με εικόνες πήραμε το δρόμο του γυρισμού!

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ - ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ - ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ" - ΝΕΡΙΤ

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Παρουσίαση βιβλίου - Φιλαναγνωσία

                          Αποτέλεσμα εικόνας για αποφθεγματα βιβλιο                                                                                                                                                           Σήμερα παρακολουθήσαμε με κάποια από τα παιδιά της τάξης μου την παρουσίαση του βιβλίου ¨Ο πρώτος μου Όμηρος : Οδύσσεια ¨ της συγγραφέας Λίνας Σωτηροπούλου που με απλά λόγια παρουσίασε το ταξίδι της επιστροφής του Οδυσσέα στην Ιθάκη .Η παρουσία μας εκεί έγινε στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας και στην επαφή των παιδιών με μια συγγραφέα..Μέσα σε ένα κλίμα διασκεδαστικό τα παιδιά έμαθαν την ιστορία της Οδύσσειας και τους αγώνες του  Οδυσσέα για να ξανακερδίσει την οικογένειά του και το θρόνο του.



 Τα παιδιά μιμήθηκαν τον Οδυσσέα και προσπάθησαν να καταφέρουν την δοκιμασία(λίγο διαφορετική) που έβαλε στους μνηστήρες να ρίξουν  με το τόξο τους ένα τσεκούρι που είχε φέρει μαζί της η συγγραφέας.



Όταν τελείωσε η παρουσίαση τα παιδιά ευχαρίστησαν την συγγραφέα και της ζήτησαν να υπογράψει τα βιβλία που αγόρασαν.


Αποτέλεσμα εικόνας για αποφθεγματα βιβλιο


Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Ενημέρωση για την εκδρομή στα Καλάβρυτα!

Αποτέλεσμα εικόνας για καλάβρυτα χιονοδρομικό

Τελευταία ενημέρωση για την αυριανή μας εκδρομή: Τα παιδιά πρέπει να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου στις 7.30 π.μ. Καλό είναι το πρωί να φάνε κάτι ελαφρύ ( ένα τοστ , μια φρυγανιά λίγο ψωμί ) και όχι γάλα ή νερά πολλά.Αν κάποιο παιδάκι ζαλίζεται να πάρει το κατάλληλο χάπι ή να τα έχει μαζί του για να του το δώσω εγώ. Καλό είναι να έχουν 2 τσαντούλες ,μία με τα ρούχα που θα αλλάξουν (μια ολοκληρωμένη φορεσιά + παπούτσια και κάλτσες) και στην άλλη το φαγητό τους ή κάποιο σνακ που θα έχουν μαζί τους ,το νερό ,τα χαρτομάντιλα τους και ό,τι άλλο θέλουν να φέρουν μαζί τους,καθώς και τα χρήματά τους.Τα παιδιά θα ακολουθούν τους δασκάλους τους και όχι τους γονείς τους οι οποίοι έρχονται μαζί μας πραγματοποιώντας τη δική τους εκδρομή. Καλό είναι αν έχει ήλιο να έχουν και γυαλιά μαζί τους και να βάλουν και αντηλιακή κρέμα .Η επιστροφή θα γίνει στις 8.30 μ.μ και θα πάρετε τα παιδιά από το χώρο του σχολείου.
     Καλή μας διασκέδαση για αύριο και ό,τι θελήσετε μην διστάσετε να με ρωτήσετε!

eTwinning

Book titled 'A day at the museum'Read this free book made on StoryJumperΑυτό είναι το παραμύθι που φτιάξαμε με τα παιδιά της τάξης μου. Η ιστορία είναι γραμμένη στα αγγλικά από εμένα αλλά τα λόγια και οι ιδέες είναι των παιδιών. Μπράβο παιδιά ελπίζω να πάρουμε και φέτος βραβείο για την δουλειά μας!!!