Translate

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Αποκριάτικος στολισμός τάξης

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στολίσαμε την τάξη μας αποκριάτικα!Στα παιδιά αρέσει αυτή η διαδικασία μια και αλλάζουν παραστάσεις και καταλαβαίνουν καλύτερα το πέρασμα από την μια εποχή στην άλλη αλλά και τις γιορτές μας.Ξεκινήσαμε από την πόρτα με τους χαρταετούς μας

και συνεχίσαμε με τους πολύχρωμους κλόουν που γίνονται τόσο εύκολα και αρέσουν πολύ στα παιδιά! Λίγες σερπαντίνες ολοκλήρωσαν την διακόσμησή μας





Σχετική εικόνα

Χρόνια πολλά Δημήτρη!

Σχετική εικόνα

Σήμερα ο Δημήτρης μας είχε τα γενέθλιά του και η χαρά του ήταν μεγάλη από το πρωί.Περίμενε με ανυπομονησία τη μαμά του με τα κεράσματα για όλα τα παιδιά
και βέβαια με τα απαραίτητα γλυκίσματα που μας έχει συνηθίσει η κ. Εύη
Τα παιδιά με χαρά του τραγούδησαν το τραγουδάκι των γενεθλίων και όπως κάθε παιδί έτσι και ο Δημήτρης έλαμπε από χαρά.
Στη συνέχεια μοίρασαν τα δώρα και τα γλυκά στα παιδιά (ανάμεσα σε αυτά ήταν και μια αποκριάτικη σφυρίχτρα και ο χαμός που έγινε  δεν περιγράφεται)




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Δημήτρη μου σου εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι το γλυκό παιδάκι που γνώρισα πριν τρία χρόνια και να έχεις καλή πρόοδο στην ζωή σου!!!
                          ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Βραβείο Εθνικής Ετικέτας Ποιότητας

Αποτέλεσμα εικόνας για etwinning live

Με χαρά έμαθα σήμερα ότι το έργο μας ¨ Ελιά - ο πράσινος χρυσός -συνταγές ¨βραβεύτηκε με την Εθνική ετικέτα ποιότητας που είναι μια διάκριση για τα έργα  eTwinning που ξεχώρισαν την προηγούμενη χρονιά.


Είναι τιμή για εμάς τους εκπαιδευτικούς που συνεργαστήκαμε τόσο αρμονικά σε αυτό το έργο καθώς και για τα παιδιά που πήραν μέρος σε αυτό το πρόγραμμα και αποκομίσαμε τόσες γνώσεις.
Πολλά μπράβο και στους γονείς που στάθηκαν δίπλα μας και μας παρείχαν τα απαραίτητα για την δημιουργία των συνταγών μας  Σας ευχαριστώ όλους!!!.Η ομαδική δουλειά πάντα διακρίνεται!!!

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Η αγάπη των παιδιών!

Αποτέλεσμα εικόνας για αγιου βαλεντινου εικονες
Μια μέρα αφιερωμένη στην αγάπη σήμερα  όπως την έχουν ορίσει τα καταστήματα μια και η αγάπη δεν χρειάζεται ημέρες αλλά γιορτάζει κάθε μέρα. Από όλα αυτά δεν γίνεται να μην επηρεαστούν τα παιδιά που με γλυκά μηνυματάκια μου δείχνουν καθημερινά την αγάπη τους. Ένα γλυκό  ¨Καλημέρα ¨που μου γράφουν το πρωί στην ορθογραφία τους ή μια ζωγραφιά που με περιμένει στο γραφείο μου το πρωί με κάνουν νᨨ λιώνω  ¨και να είμαι ευτυχισμένη που διάλεξα αυτό το επάγγελμα! Όλα αυτά όμως που ακούν για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δεν γίνεται να μην τα επηρεάσει και έτσι σήμερα με περίμεναν τα δώρα μου από τους δυο Βαλεντίνους της τάξης μου. Μια αυτοσχέδια καρτούλα και ένα χειροποίητο δώρο (μαζί με σοκολατάκια για να μην ξεχνιόμαστε) με περίμεναν πρωί πρωί.



Μια μεγάλη αγκαλιά με περίμενε από τα κορίτσια μου!
Παιδιά μου ,σας αγαπώ όλα σας πάρα πολύ και είμαι τυχερή που είμαι δασκάλα σας!Ευχαριστώ!!!
Σχετική εικόνα

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Αγγεία ,σπαθιά και ασπίδες

Το μάθημα της ιστορίας αποτελεί πηγή έμπνευσης για τα παιδιά της Γ΄τάξης μια και η μυθολογία άρεσε πάντα στα παιδιά . Μέσα από τους μύθους για τα κατορθώματα των μυθικών ηρώων τα παιδιά φαντάζονται ιστορίες ,παίρνουν μέρος σε φανταστικές μάχες και γίνονται υπέροχοι γλύπτες και δημιουργοί!!!
 Η τάξη μου όλη την χρονιά ζει σε ρυθμούς μυθολογίας μια και εκτός του βιβλίου της ιστορίας έχουμε δημιουργήσει και το έργο ¨Μια μέρα στο μουσείο ¨μέσα από το eTwinning.
  Η τάξη μας πλέον έχει την γωνιά της ιστορίας που εμπλουτίζεται με νέα δημιουργήματα. Ο Διονύσης σήμερα επηρεασμένος από τον Τρωικό πόλεμο έφτιαξε τα δικά του βέλη , ασπίδα και δόρυ και κάνει τις δικές του φανταστικές μάχες!!!



Ο Δημήτρης από την άλλη επηρεασμένος από την επίσκεψή μας στο μουσείο της αρχαίας Ολυμπίας και του Πύργου έφτιαξε τα δικά του αντικείμενα και όπλα από πηλό



Σε λίγο θα κάνουμε και έκθεση με τα δημιουργήματα των παιδιών γιατί τους αξίζουν πολλά μπράβο!!!!!

Ο θυμός του Αχιλλέα Γ! δημοτικού

ΙΛΙΑΔΑ 1 ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΠΑΡΗΣ