Η ενότητα "Αλληλογραφώ" ήταν μια από τις εύκολες ενότητες του βιβλίου μας γι αυτό προχωρήσαμε και στην επόμενη που είναι η ενότητα "Νιώθω" και την επανάληψη και των δύο θα την κάνουμε την Δευτέρα.
Είδαμε τους τρόπους επικοινωνίας παλιούς και σύγχρονους κι έφερα γραμματόσημα στα παιδιά παλιότερων χρόνων για να δουν τις παραστάσεις τους και την χρηματική τους αξία.
Μιλήσαμε για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που είναι γνωστό στα περισσότερα παιδιά και στείλαμε ένα μήνυμα στην Σταυριάνα μια και όλα τα παιδιά μέσω του etwinning έχουν το twinmail και μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα.Πήγαμε και στο γραφείο του διευθυντή και είδαμε και το φαξ και τον τρόπο λειτουργίας του.
Οι σύνθετες λέξεις που είναι το γραμματικό φαινόμενο αυτής της ενότητας ήταν κάτι εύκολο και εκείνο που τονίσαμε είναι το "ο" που συνδέει τις δυο λέξεις και γράφεται με όμικρον.
Τέλος γράψαμε και τα γράμματά μας και τα ετοιμάσαμε για να τα πάμε στο ταχυδρομείο να τα στείλουμε.Επιλέξαμε τα παιδιά της δευτέρας δημοτικού από το δημοτικό σχολείο Ζευγολατιού για να τους στείλουμε τα γράμματά μας μια και αυτά βρίσκονται στην ίδια ενότητα με εμάς και συνεργαζόμαστε στο πρόγραμμα "Εφημερίδες".
Είδαμε τους τρόπους επικοινωνίας παλιούς και σύγχρονους κι έφερα γραμματόσημα στα παιδιά παλιότερων χρόνων για να δουν τις παραστάσεις τους και την χρηματική τους αξία.
Μιλήσαμε για το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που είναι γνωστό στα περισσότερα παιδιά και στείλαμε ένα μήνυμα στην Σταυριάνα μια και όλα τα παιδιά μέσω του etwinning έχουν το twinmail και μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα.Πήγαμε και στο γραφείο του διευθυντή και είδαμε και το φαξ και τον τρόπο λειτουργίας του.
Οι σύνθετες λέξεις που είναι το γραμματικό φαινόμενο αυτής της ενότητας ήταν κάτι εύκολο και εκείνο που τονίσαμε είναι το "ο" που συνδέει τις δυο λέξεις και γράφεται με όμικρον.
Τέλος γράψαμε και τα γράμματά μας και τα ετοιμάσαμε για να τα πάμε στο ταχυδρομείο να τα στείλουμε.Επιλέξαμε τα παιδιά της δευτέρας δημοτικού από το δημοτικό σχολείο Ζευγολατιού για να τους στείλουμε τα γράμματά μας μια και αυτά βρίσκονται στην ίδια ενότητα με εμάς και συνεργαζόμαστε στο πρόγραμμα "Εφημερίδες".
Το κάθε παιδί διάλεξε το δικό του φάκελο και τον στόλισε με ζωγραφιές και αυτοκόλλητα.Την άλλη εβδομάδα θα τα στείλουμε.Μπήκαμε και στην επόμενη ενότητα "Νιώθω" που ασχολείται με τα συναισθήματά μας.Είχαμε κάνει κάποια μαθήματα τις απόκριες οπότε έμεναν μόνο δύο για να ολοκληρωθεί και αυτή η ενότητα.Το γραμματικό φαινόμενο με το οποίο ασχοληθήκαμε ήταν η κλίση των ρημάτων και των ουσιαστικών που έχουν μία συλλαβή περισσότερη στον πληθυντικό αριθμό π.χ. η αλεπού -οι αλεπούδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου