Translate

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024

Ημέρα σχολικού αθλητισμού 24-Κάμερα Ζιζάνιο

 Σήμερα είναι μια βροχερή μέρα και είπα να κάνω όλες τις αναρτήσεις που είτε από έλλειψη χρόνου ,είτε από αμέλεια έχουν μείνει πίσω,,,

και αρχίζουμε από την μέρα σχολικού αθλητισμού που φέτος την γιορτάσαμε στην Ολυμπιακή Ακαδημία ,ένα χώρο ξεχωριστό , με πολλά γήπεδα που φιλοξενεί αθλητές από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Τα παιδιά χωρίστηκαν κατά τάξεις και με την βοήθεια των γυμναστών και των δασκάλων ακολούθησαν ένα κυκλικό πρόγραμμα παιχνιδιών και ασκήσεων, σκυταλοδρομία, άλμα εις μήκος σφαίρα τρέξιμο....



























Και μην ξεχάσω πόσο όμορφα περνούν τα παιδιά στο μάθημα της κολύμβησης και πόσο σημαντικό είναι να μαθαίνουν από έμπειρους γυμναστές σωστό κολύμπι!!!Γονείς μην φοβάστε τα παιδιά δεν κρυώνουν σε μια θερμαινόμενη πισίνα και πιστέψτε με το διασκεδάζουν αφάνταστα!!!


Κάμερα Ζιζάνιο



Άλλη μια υπέροχη δράση ήταν στα πλαίσια του φεστιβάλ κινηματογράφου για παιδιά και νέους που γίνεται την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου στην πόλη μας και έρχονται παιδιά από διάφορες χώρες για να παρουσιάσουν τις ταινίες τους ή να λάβουν μέρος στα εργαστήρια που γίνονται. Είχαμε την τύχη και φέτος να φιλοξενήσουμε στα πλαίσια του φεστιβάλ την ομάδα " Πάροδος " που κάθε χρόνο έρχεται στο σχολείο μας και απολαμβάνουμε μικροί και μεγάλοι το θεατρικό τους παιχνίδι.





















Μπορεί να χάσαμε το εργαστήριο που είχαμε κλείσει λόγω βροχής αλλά αποζημιωθήκαμε με την ταινία που είδαμε στον Ορφέα με το απαραίτητο ποπ κορν βέβαια!!!








Μελέτη -γνωρίζω τον τόπο μου-Ιστορία Lapbook

         

                 Πιστεύω ότι τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα μέσα από το παιχνίδι και την δημιουργία. Έτσι αποφασίσαμε στο μάθημα της Μελέτης στην ενότητα που περιγράφει τα στοιχεία που έχει ένας ορεινός,

ένας πεδινός και ένας παραθαλάσσιος τόπος να τον αναπαραστήσουμε μέσα από ένα κουτί παπουτσιών και πλαστελίνες που έφεραν τα ίδια τα παιδιά. Πάντα χωριζόμαστε σε ομάδες και αυτό ήταν μια καλή ευκαιρία να συμμετέχουν στο ομαδικό παιχνίδι μας και τα δύο προσφυγάκια της τάξης μας που δεν ξέρουν καθόλου αγγλικά και η επικοινωνία μας είναι μέσα από την μετάφραση του υπολογιστή. Τα κορίτσια ανέλαβαν τον παραθαλάσσιο τόπο και συγκεκριμένα έναν νησιωτικό τόπο που είναι το αγαπημένο μέρος μιας μαθητριάς μας που ήρθε με μεταγραφή από την Ρόδο 





















Όλοι κατασκεύαζαν και κάτι και μπορώ να σας πω ότι ο τόπος τους είχε όχι μόνο τα στοιχεία που μας έλεγε η Μελέτη αλλά και μια γιαγιά που έκανε ηλιοθεραπεία , βάρκες και σουβλάκια....
   Από της άλλη τα αγόρια έφτιαξαν ένα ορεινό τόπο με καταρράκτες ,ποτάμια και έναν ορειβάτη που ανέβαινε στον Όλυμπο κρατώντας την ελληνική σημαία...






















Τώρα στο μάθημα της ιστορίας χρησιμοποιήσαμε την μέθοδο του Lapbook και όταν ολοκληρώσαμε τους θεούς του Ολύμπου ,το κάθε παιδί διάλεξε το θεό που του άρεσε και μέσα από πολύχρωμα χαρτόνια και διάφορα χαρτάκια και ζωγραφιές μας έδωσε τα πιο σημαντικά στοιχεία που αφορούν την θεότητα που ήθελε να παρουσιάσει.


Τα παιδιά παρουσίασαν τις κατασκευές τους και μίλησαν για την δουλειά τους.
Μαθαίνουμε παίζοντας .... νομίζω ότι έτσι είναι καλύτερα ,δεν συμφωνείτε?





Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Ρομποτική και Bibot rombot

Κάτι αρχίζει να γίνεται στο 3ο Δημοτικό και συγκεκριμένα στην τρίτη δημοτικού.

Φέτος αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την ρομποτική εκμεταλλευόμενοι τα κιτ ρομποτικής που έχουν έρθει στο σχολείο μας. Η πρώτη επαφή των παιδιών έγινε μέσα από τον υπολογιστή 

για να γνωρίσουν τα παιδιά το  micro:bit, αυτόν τον τόσο μικρό υπολογιστή που εισάγει τα παιδιά στον προγραμματισμό.  Χρησιμοποιήσαμε το περιβάλλον MakeCode που παρέχει έναν προσομοιωτή και μπορεί να προσομοιώσει ένα μεγάλο μέρος της λειτουργικότητας του micro:bit. Επιπρόσθετα παρέχει έναν μικρό αριθμό από βασικές εισαγωγικές δραστηριότητες έτσι ώστε να μπορέσουν τα παιδιά να εξοικειωθεί με το micro:bit. Φυσικά ο ενθουσιασμός τους ήταν μεγάλος και αφού χωρίστηκαν σε ομάδες εκτέλεσαν το πρώτο τους πρόγραμμα πρώτα στον υπολογιστή και μετά στην πλακέτα.

Η πρώτη δοκιμασία ήταν να δημιουργήσουν μια καρδιά που αναβοσβήνει συνεχώς πρώτα στο περιβάλλον του MakeCode και μετά να το "φορτώσουν" το πρόγραμμα στο micro:bit.


Πέμπτη 11 Απριλίου 2024

Απλώνω ευτυχία Νο 1

Απλώνω ευτυχία....ένα πρόγραμμα αφιερωμένο στους μικρούς μαχητές που δίνουν την μεγαλύτερη μάχη της ζωής τους!
Μια όμορφη δράση που ξεκίνησε από την Κύπρο και την εκπαιδευτικό Μαρία Σολωμού και μεταφέρθηκε σε πολλά σχολεία της Ελλάδας. Τα παιδιά μαθαίνουν ότι ευτυχία είναι τα μικρά και καθημερινά και θα πρέπει να νιώθουμε ευγνωμοσύνη ,κύριο στοιχείο ενός ευτυχισμένου ανθρώπου.  "Η ευτυχία είναι κάτι το οποίο όταν διαιρείται, πολλαπλασιάζεται"  Πάουλο Κοέλ. Οι μικροί μαθητές μέσα από πράξεις αγάπης ,εθελοντισμού, καλοσύνης μαζεύουν χρήματα και γίνονται πρεσβευτές μιας μεγάλης εθελοντικής δράσης που αγκαλιάζει ολόκληρη την Ελλάδα. Βοηθούν τους γονείς σε μικροδουλειές στο σπίτι και τα χρήματα συγκεντρώνονται σε έναν κουμπαρά στην τάξη μας.



  Η ιδέα εδώ στην Ελλάδα μεταφέρθηκε από τον Μάριο Μάζαρη και μετά από επικοινωνία μαζί του αποφασίσαμε να απλώσουμε ευτυχία και στο δικό μας σχολείο .Τα παιδιά έφεραν τα λευκά μπλουζάκια τους και χωριστήκαμε σε δύο ομάδες μια τα δύο τμήματα της Β΄ και το ένα της Γ΄ και την άλλη μέρα η Ε΄με την Στ΄. Τα παιδιά αποτύπωσαν πάνω στα μπλουζάκια τους τι είναι ευτυχία και σε λίγες μέρες θα απλώσουμε την μπουγάδα μας για να διαδώσουμε το μήνυμα της 'Φλόγας". Θα κάνουμε ένα πασχαλινό παζάρι και όσα χρήματα μαζέψουμε θα τα προσφέρουμε στους μικρούς μας φίλους της Φλόγας δίνοντας κι εμείς μια μικρή βοήθεια σε αυτό το τόσο σημαντικό έργο που κάνουν.





Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

Αποκριές 2024


Παραδοσιακά η τελευταία Παρασκευή,  πριν την Καθαρά Δευτέρα, στο σχολείο μας είναι αφιερωμένη στην Αποκριά και στα έθιμα αυτής μέσα από παιχνίδια , κατασκευές και δρώμενα . Το κέφι πολύ το ίδιο και ο μπουφές που προσφέρθηκε από τις αγαπημένες μαμάδες του συλλόγου μας !!!

Το πρωί οι μεγάλες τάξεις έπαιξαν το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού ,ήμουν κι εγώ η λύση ενός γρίφου και το διασκέδασα πολύ μαζί με τα παιδιά


Κατασκευές ,ζωγραφιές γέμισαν το πρώτο δίωρο και εμείς φτιάξαμε τα υπέροχα καπέλα του καρναβαλιού 


Ο χορός ξεκίνησε και ο μπουφές περίμενε μικρούς και μεγάλους ,μια και οι γονείς είναι πάντα δίπλα μας και μας τιμούν με την παρουσία τους σε όλες τις εκδηλώσεις.
Ξεκίνησε η πρώτη δημοτικού με ένα παραδοσιακό τραγούδι που τους είχε μάθει η γυμνάστρια του σχολείου μας ,γιατί και ο παραδοσιακός χορός είναι μάθημα και χαίρομαι πολύ που οι μικροί μας μαθητές γνωρίζουν από τόσο μικρή ηλικία να χορεύουν.


Συνέχισε η Δευτέρα (τα παιδάκια μου) που είχαν ετοιμάσει ένα δικό τους χορευτικό και το είχαν δουλέψει στα διαλείμματα με πολύ κόπο και μεράκι !Περιείχε πολλά ακροβατικά και σε αυτό μπήκαν και τα δύο καινούρια προσφυγόπουλα που είχαν έρθει μόλις δύο μέρες πριν στο σχολείο μας αλλά εντυπωσίασαν με τις φιγούρες τους!!!

















Συνέχισε η τρίτη δημοτικού με ένα ακόμα παραδοσιακό τραγούδι


και συνέχισε η τετάρτη με δικό τους χορευτικό και αυτοί με μεγάλη φαντασία

 Σειρά είχε το "Πιπέρι" και το Γαϊτανάκι

 
Και κλείσαμε με το χορευτικό της έκτης
Στο τέλος ήρθε η ώρα της κλήρωσης και όλα τα παιδιά περίμεναν τα δώρα με αγωνία!!!"Οι γριούλες" του σχολείου μας τράβηξαν όλους τους λαχνούς και διασκεδάσαμε όλοι πάρα πολύ....

Καλά Κούλουμα σε όλους!!!



Κυριακή 10 Μαρτίου 2024

Για την Μιλάνα με αγάπη 2

       


                                                                                                                                                                    Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενη ανάρτηση πέρσι φιλοξενούσαμε στην τάξη μας ένα κοριτσάκι από την Ουκρανία που είχε έρθει στη χώρα μας λόγω πολέμου. Τα παιδιά φέτος που η Μιλάνα επέστρεψε στην Ουκρανία θέλησαν να συναντηθούν και να μιλήσουν και έτσι προέκυψε αυτή η όμορφη συνεργασία μεταξύ των δύο σχολείων!

 Ετοιμάσαμε ένα τραγούδι που μιλάει για την αγάπη "Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο" της Τάνιας Τσανακλίδου και με την βοήθεια της γυμνάστριάς μας της κ. Βάσως ένα παραδοσιακό χορό και αντίστοιχα τα παιδιά από την Ουκρανία ετοίμασαν ένα δρώμενο για την αναγέννηση της φύσης την άνοιξη και ένα δικό τους τραγούδι. Η συνάντηση ήταν υπέροχη γιατί εκτός των παιδιών ο νέος μας διευθυντής ο κ. Κώστας μίλησε στα παιδιά αλλά και ο παλιός μας διευθυντής ο κ. Γιάννης χαιρέτησε την συνάντηση και έδωσε μια μεγάλη "αγκαλιά" στην παλιά μας μαθήτρια. Παρούσα ήταν και η υπεύθυνη του Χαμόγελου του Παιδιού που φιλοξενούσε πέρσι την οικογένεια! Η γυμνάστριά μας η Κ. Βάσω είχε αναλάβει το ρόλο της μεταφράστριας. Τα παιδιά χάρηκαν με την συνάντηση ,παρουσίασαν τον εαυτό τους και τα ενδιαφέροντά τους και στο τέλος έκαναν ερωτήσεις το ένα στο άλλο για το σχολείο και τις συνήθειες των δύο λαών. Στο email που ήρθε από το σχολείο τους ως ευχαριστήριο μας ενημερώσανε πως θα ήθελαν η επόμενη συνάντηση να είναι από κοντά  για να γνωρίσουν όλα τα παιδιά την όμορφη και φιλόξενη χώρα μας!!! Σας περιμένουμε....