Προχωρήσαμε στη γλώσσα δύο μαθήματα μια και τα γραμματικά φαινόμενα ήταν ελάχιστα και τα παιδιά έχουν εξασκηθεί στην κλίση ρημάτων.Σήμερα μάθαμε τον Συνοπτικό Μέλλοντα ( κάτι που θα κάνω αύριο 1 φορά ).Φυσικά δεν χρησιμοποιούμε την ονομασία του χρόνου αλλά τα παιδιά τον γνωρίζουν μέσα από παραδείγματα.
Στα μαθηματικά επιμένουμε στα ζευγαράκια μια και αυτά βοηθούν πολλές φορές τα παιδιά να υπολογίσουν τα αθροίσματα ή τις διαφορές
π.χ.6+6= 12 7+7=14
7+6=13 8+7=15
Εκείνο που πρέπει να καταλάβουν τα παιδιά είναι ότι η πρόσθεση και η αφαίρεση είναι δυο πράξεις αντίθετες.Έτσι αν δεν μπορώ να βρω το αποτέλεσμα μιας αφαίρεσης μπορώ να κάνω πρόσθεση στο μυαλό μου.
π.χ.15- 8=?
κρατάω το 8 στο μυαλό μου και ανεβαίνω μέχρι να φτάσω στο 15
Ευχαριστώ το "λόγου έργων" για τη ζωγραφιά στα μαθηματικά.
Στα μαθηματικά επιμένουμε στα ζευγαράκια μια και αυτά βοηθούν πολλές φορές τα παιδιά να υπολογίσουν τα αθροίσματα ή τις διαφορές
π.χ.6+6= 12 7+7=14
7+6=13 8+7=15
Εκείνο που πρέπει να καταλάβουν τα παιδιά είναι ότι η πρόσθεση και η αφαίρεση είναι δυο πράξεις αντίθετες.Έτσι αν δεν μπορώ να βρω το αποτέλεσμα μιας αφαίρεσης μπορώ να κάνω πρόσθεση στο μυαλό μου.
π.χ.15- 8=?
κρατάω το 8 στο μυαλό μου και ανεβαίνω μέχρι να φτάσω στο 15
Ευχαριστώ το "λόγου έργων" για τη ζωγραφιά στα μαθηματικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου