Σήμερα μάθαμε την απόστροφο (που είχαμε κάνει και πέρυσι )
και αναφέραμε και τα πάθη των φωνηέντων που είναι η έκθλιψη η αφαίρεση και ή αποκοπή
Κάναμε αρκετά παραδείγματα στο τετράδιο των γλωσσικών ασκήσεων για να τα κατανοήσουν εμπειρικά και δεν επιμένουμε στην αποστήθιση κανόνων.Αύριο θα κάνουμε ανθολόγιο και μια μικρή επανάληψη και αυτής της ενότητας.
Ολοκληρώσαμε και τις χριστουγεννιάτικες κάλτσες και τις κρεμάσαμε κάτω από τον πίνακα.
και αναφέραμε και τα πάθη των φωνηέντων που είναι η έκθλιψη η αφαίρεση και ή αποκοπή
Κάναμε αρκετά παραδείγματα στο τετράδιο των γλωσσικών ασκήσεων για να τα κατανοήσουν εμπειρικά και δεν επιμένουμε στην αποστήθιση κανόνων.Αύριο θα κάνουμε ανθολόγιο και μια μικρή επανάληψη και αυτής της ενότητας.
Ολοκληρώσαμε και τις χριστουγεννιάτικες κάλτσες και τις κρεμάσαμε κάτω από τον πίνακα.
Ερώτηση μαθητή μου "Κυρία λέτε να μπερδευτεί ο Αϊ-Βασίλης και να φέρει τα δώρα στο σχολείο και όχι στο σπίτι μου?"Πόσο αθώα είναι τα παιδιά!!!!!
Το επόμενο βήμα μου ήταν να ολοκληρώσουμε το δέντρο αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα
Μέσα σε κάθε κουτάκι έβαλα ένα μπισκότο ή ένα σοκολατάκι που θα το παίρνει με τη σειρά κάθε παιδί που ανοίγει τον ανάλογο αριθμό.
Υπομονή λοιπόν έχει για όλους!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου