Translate

Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2015

Γλώσσα και Σαρακοστή

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που τα μικρούλια μου θα γράψουν μόνα τους τη γραφή. Αποφάσισα λοιπόν να δώσω για άλλη μια φορά οδηγίες προς τους άμεσα ενδιαφερόμενους που είναι οι γονείς.Όπως είδατε έχω σημειώσει στο κίτρινο τετράδιο τι θα έχουν αντιγραφή και ορθογραφία για αύριο και με τελίτσες πόσες φορές θα γράψουν τις λέξεις και πόσες την πρόταση.Κοιτώντας βέβαια και τις προηγούμενες γραφές μπορείτε να καταλάβετε πόσες φορές πρέπει να γράφουν τη γραφή τους.
Σήμερα μπήκαμε στα δίψηφα φωνήεντα και κάναμε το "ει" που το χρησιμοποιούμε όταν κάποιος κάνει κάτι π.χ. αυτός φωνάζει, αυτός διαβάζει...Στην αρχή θα λέμε τον κανόνα όλοι μαζί αλλά όταν περάσει λίγος καιρός και τα παιδιά το κατανοήσουν θα πρέπει να το θυμούνται μόνα τους ,όπως κάναμε και με τους άλλους κανόνες.
 Στα μαθηματικά μετά την επαναληπτική ενότητα που κάνουμε θα εξασκηθούμε στις μονάδες και δεκάδες και πώς γίνεται η ανταλλαγή τους π.χ. 1Δ=10Μ.Ήδη από τις φωτοτυπίες που κάνουμε δουλεύουμε την ανάλυση των αριθμών σε δεκάδεςπ.χ. 30=10+10+10
Τέλος σήμερα ασχοληθήκαμε και με το καινούριο πρόγραμμα που έχουμε αναλάβει και μιλήσαμε για την Σαρακοστή.Την ζωγραφίσαμε και κάθε παιδάκι πήρε την δικιά του για το σπίτι για να μετράει τις εβδομάδες μέχρι το Πάσχα.



Αφού τελειώσαμε είπαμε να φτιάξουμε κι εμείς μία όπως ακριβώς την έφτιαχναν και οι γιαγιάδες μας με αλεύρι ,νερό και αλάτι.Τα παιδιά ζύμωσαν το ζυμαράκι και η κυρία του έδωσε την μορφή .Κατόπιν το πήρα σπίτι μου και το έψησα και ιδού το αποτέλεσμα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου