Translate

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Η αγάπη των παιδιών!

Αποτέλεσμα εικόνας για αγιου βαλεντινου εικονες
Μια μέρα αφιερωμένη στην αγάπη σήμερα  όπως την έχουν ορίσει τα καταστήματα μια και η αγάπη δεν χρειάζεται ημέρες αλλά γιορτάζει κάθε μέρα. Από όλα αυτά δεν γίνεται να μην επηρεαστούν τα παιδιά που με γλυκά μηνυματάκια μου δείχνουν καθημερινά την αγάπη τους. Ένα γλυκό  ¨Καλημέρα ¨που μου γράφουν το πρωί στην ορθογραφία τους ή μια ζωγραφιά που με περιμένει στο γραφείο μου το πρωί με κάνουν νᨨ λιώνω  ¨και να είμαι ευτυχισμένη που διάλεξα αυτό το επάγγελμα! Όλα αυτά όμως που ακούν για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δεν γίνεται να μην τα επηρεάσει και έτσι σήμερα με περίμεναν τα δώρα μου από τους δυο Βαλεντίνους της τάξης μου. Μια αυτοσχέδια καρτούλα και ένα χειροποίητο δώρο (μαζί με σοκολατάκια για να μην ξεχνιόμαστε) με περίμεναν πρωί πρωί.



Μια μεγάλη αγκαλιά με περίμενε από τα κορίτσια μου!
Παιδιά μου ,σας αγαπώ όλα σας πάρα πολύ και είμαι τυχερή που είμαι δασκάλα σας!Ευχαριστώ!!!
Σχετική εικόνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου